Дистанційне навчання 
з 6.04  та з 21.04 (усі роботи надсилайте, будь ласка,на Viber 0972486016 : ім‘я,прізвище,клас)

9 клас 
Завдання:
1.Продивитися сторінки 165-206 (повторити)
2. Виконання підсумкової письмової контрольної роботи за творчістю Миколи Гоголя (твір- роздум "Чому тема пересічної "маленької" та самотньої людини стала найбільш пронизливою і найбільш трагічною в літературі?")


Нові тенденції в драматургії кінця ХІХ - початку ХХ століття
Генріх Ібсен. Драма "Ляльковий дім"
https://youtu.be/zXo5ig3ihqI

Завдання:
1. стор. 207-209 (прочитати; письмово 12 тестових завдань із варіантами відповідей з даної теми);
2. стор.210-212 (знати біографію Генріха Ібсена)
3. стор 212 - 214 (конспект)
4. стор.214-234 (прочитати драму "Ляльковий дім")
5. стор. 234-235 (усні відповіді на запитання)

Бернард Шоу. П`єса "Пігмаліон"
https://youtu.be/8ZJ5hwzDsMM
Завдання:
1. стор.236-238 ( прочитати), знайти в інтернеті й виписати 10 цікавих фактів за біографією Бернарда Шоу;
2. стор. 239-240 (прочитати літературний коментар, знати давньогрецький міф про Пігмаліона й Галатею);
3. стор.241- 269 (знати зміст, відповідати на питання після тексту).




Привіт! Остання чверть розпочалася - хороших вам оцінок!

Дата 6.04- 13.04 відповіді  у зошитах  надсилайте,будь ласка, на Viber 0951892072)
1.РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ №4
Завдання:
 Скласти анкети для головних героїв  у зошитах(за вивченими творами Г. Ібсена, Б.Шоу)

Дата 14.04- 20.04 відповіді  у зошитах  надсилайте,будь ласка, на Viber 0951892072)
2.КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5 ( виконуємо на подвійних аркушах)

Оновлення драматургії на межі ХІХ-ХХ століть.
(Г. Ібсен, Б. Шоу)
І рівень
1. «Нова драма» – це:
а) новий жанр в творчості західноєвропейських драматургів кінця ХІХ – початку ХХ ст.;
б) сукупність новаторських тенденцій в творчості драматургів кінця ХІХ – початку ХХ ст;
в) драматургійна теорія Г. Ібсена.
2. Основоположником європейської «нової драми» вважають:
а) Г. Ібсена;
б) А, Чехова;
в) Б. Шоу.
3. П’єса Г. Ібсена, що здобула велику популярність і була покладена на музику Едвардом Грігом, має назву:
а) «Пер Гюнт»;
б) «Бранд»;
в) «Ляльковий дім».
4. П’єса «Пігмаліон» написана Б. Шоу в:
а) 1856 році;
б) 1879 році;
в) 1913 році.
5. Яка композиційна структура найбільш характерна для п’єс Б. Шоу?
а) зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка;
б) зав’язка, розвиток дії, кульмінація, відкритий фінал;
в) зав’язка, розвиток дії, кульмінація, дискусія, відкритий фінал.
6. Чому професор Хіггінс (п’єса «Пігмаліон») погоджується займатися з Елізою?:
а) відчуває до неї симпатію;
б) це потрібно йому для наукової роботи;
в) на спір із Піккерінгом.
7. Хто з героїв п’єси «Пігмаліон» бачить і піднімає проблему наслідків експерименту над Елізою (оберіть 2 відповіді):
а) Генрі Хіггінс;
б) полковник Піккерінг;
в) Альфред Дулітл;
г) місіс Хіггінс.
8. Чому в фіналі п’єси «Пігмаліон» Еліза залишає дім Хіггінса?:
а) навчання закінчилося;
б) збирається вийти заміж;
в) це одна з форм протесту.
9. Основною темою п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» є::
а) сімейне щастя;
б) боротьба за жіночу емансіпацію;
в) справжнє призначення людини в світі.
10. У чому найстрашніша таємниця Нори:
а) вона не та, за яку себе видає;
б) рятуючи чоловіка, вона підробила підпис батька на векселі;
в) вона таємно взяла велику суму грошей у чоловіка.
11. Чому, врешті, Хельмер вибачає свою дружину?:
а) він її дуже кохає;
б) його кар’єрі більше нічого не загрожує;
в) заради дітей.
12. Ляльковий дім – це символічний образ:
а) щасливого сімейного життя;
б) штучного, несправжнього щастя;
в) мрій героїні про щастя.
ІІ рівень
1. Розкрийте поняття:
- відкритий фінал;
- аналітична драма.
2. Новаторство Б. Шоу – драматурга.
ІІІ рівень
Дайте розгорнуту відповідь на одне з питань (за вибором):
1. Чому дім Хільмера і Нори став «ляльковим»? (за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім»).
2. Чи можна порівняти історію Елізи Дулітл з історією її міфічного прототипа Галатеї? (за п’єсою Б. Шоу «Пігмаліон»).
3. Спрогнозуйте подальше життя Елізи Дулітл.
4. Спрогнозуйте подальше життя Нори Хельмер.
                                                                 

                                                         

Література ХХ- ХХI ст. Життя, історія, культура (7 годин)

Дата  21.04- 27.04 (відповіді  у зошитах  надсилайте,будь ласка, на Viber 0951892072)
Михайло Булгаков (1891-1940)
https://youtu.be/aOE_3_Ws4y0
1. Обов"язково подивитися художню стрічку  "Собаче серце" (або читаємо "Собаче серце"
М. Булгакова)
Завдання: скласти письмову характеристику світобачення професора Преображенського та Шарикова   або  асоціативний етюд до твору ( усі думки,що  з"явилися під час роботи з твором, записуємо у зошит; число, назва виду роботи; асоціативний етюд)


 Дата  27.04 - 4.05 (відповіді  у зошитах  надсилайте,будь ласка, на Viber 0951892072)
Ерік  Вольф Сігел( 1937- 2010)    https://youtu.be/F8HkJjkKJRY
1. Прочитати " Історія одного кохання" (або дивимося фільм "Історія одного кохання" https://megogo.net/ua/view/14917-istoriya-odnogo-kohannya.html)
Завдання: скласти 12 проблемних питань ("чому" й "навіщо") до твору

Дата  5.05 - 14.05 (відповіді  у зошитах  надсилайте,будь ласка, на Viber 0951892072)
Шолом-Алейхем (1859-1916)
1. стор. 270-272 (конспект) https://youtu.be/HM5BMmLxjPM
2. стор.273-280 (прочитати "Тев"є-молочар")  https://youtu.be/VQrDT3oZrkQ
3. стор.280 (завдання №15 виконуємо письмово)

Дата 15.05 - 22.05 (відповіді  у зошитах  надсилайте,будь ласка, на Viber 0951892072)
Рей Бредбері (1920-2012) https://youtu.be/TukcW_tjmlU
1.стор. 281- 284 (конспект)
2. стор.284-301 (прочитати "451градус за Фаренгейтом" ); https://youtu.be/v07hxML3WkQ
можна подивитися фільм "451 за Фаренгейтом")





                                                                      

Комментарии

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога